Ramalan Kaji Cuaca Negeri Johor

16 Mac 2010 at 09:11 2 comments

Pada hari ini bersamaan 16 Mac 2010, tiada hujan diramalkan turun pada sebelah pagi. Hujan dengan ribut petir diramalkan di satu dua tempat di kawasan barat, lain-lain tempat tiada hujan. Pada sebelah malam dijangkakan tiada hujan. Sekian dimaklumkan.

Sajer tengok laman sesawang Jabatan Kaji Cuaca tadi. Mana la tau kot-kot ada bagitau dalam tempoh tujuh hari ni ada hujan dengan ribut petir kat Empangan Sungai Semberong. Bole la pili air kat rumah aku berfungsi semula seperti biasa.

About these ads

Entry filed under: Cerita Aku. Tags: .

Kenapa Internet akan gagal? (Artikel 1995) Air

2 Komen Add your own

  • 1. jalanakhirat  |  17 Mac 2010 at 11:24

    Asalamualaikum

    Kalau bujang tak berayo tak ape lagi yeop,

    kalau dah kawin tak berayo, cayo !.

    Balas
    • 2. sylarius  |  17 Mac 2010 at 13:58

      peh, betul tu pakcik. takkan nak mandi wajib pakai debu-debu kot. kalo tak dapat nak wuduk, boleh bertayyamum. kalo nak mandi wajib masa ayor takda, bole hilang punca jadinya =p hehe

      Balas

Tinggalkan Jawapan

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Tukar )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Tukar )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Tukar )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Satu Sekolah Untuk Semua

Arkib

RSS Anak Askar Pencen

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

Kemaskini Twitter


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: