Kalau lah rumah aku ada Astro…

15 Oktober 2009 at 15:27 4 comments

Rugi betul aku sebab tak masukkan Astro kat rumah sewa aku. Kalau ada, dapat juga aku tukar-tukar channel. Sekarang ni aku rasa bosan sangat-sangat masa nengok berita. Tak kira la RTM ker, TV3 ker, NTV7 ker atau TV9. Semuanya kerana Perhimpunan Agung UMNO 2009 yang sedang berlangsung sekarang ni. Tunjuk sikit-sikit tu takpe la lagi, ni dah sampai naik muak beb. Dah takda bahan berita lain ke nak tunjuk? Even keahlian UMNO mencecah 3.5 juta orang sekalipun, belum tentu kesemuanya berminat nak ambil tahu tentang perkembangan terkini Perhimpunan Agung UMNO tu. Tolonglah buat survey sikit. UMNO tidak sepopular dahulu.

Jika kita tidak dapat membuatkan orang jatuh cinta pada kita, sekurang-kurangnya lakukan sesuatu untuk membuatkan orang tidak menyampah. -Pakcik Saadom dari filem Papadom

Kain rentang Perhimpunan Agung UMNO 2009

“Tu la, orang dah suruh masukkan Astro tak mau..

Entry filed under: Uncategorized. Tags: , , , .

.3gp: Kenapa ia dianggap lucah? SOUND BITES – THE U.S. DOLLAR

4 Komen Add your own

  • 1. +*¨^¨*+Ziera +*¨^¨*+  |  15 Oktober 2009 at 19:33

    nak astro ker?

    Balas
    • 2. sylarius  |  16 Oktober 2009 at 07:44

      Takda lah.. Berangan aje. Hehe

      Balas
  • 3. pakcikli00  |  16 Oktober 2009 at 12:42

    Asalamualaikum

    Tenguk Youtube lagi baik ada bermacam macam info, tapi sebahagiannya untuk orang dewasa yang berfikiran matang, begitu juga jika ingin melayari laman Dukun Asmara, cuma mereka yang telah layak berasmara, jika tidak pakcik akan jadi mangsa kritikan. Sepatutnya orang dewasa mesti ada fikiran untuk mengenali kesempurnaan keujudan alam semesta, sebab itu weblog Dukun Asmara macam macam ada, ugama dan ayat alQuran pun ada. Kalau minta tambah artikal tak apa, tapi kalau suruh tutup blog, mana boleh.
    Pakcik telan tulis renungan seorang lelaki seperti lebih kurang anakanda kehendaki, samoga anakanda berpuas hati.

    Terima kaseh salam hormat.

    Balas
    • 4. sylarius  |  16 Oktober 2009 at 15:02

      Err.. siapa orgnya yang suruh tutup blog pakcik tu?

      Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Satu Sekolah Untuk Semua

Arkib

RSS Anak Askar Pencen

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

Kemaskini Twitter


%d bloggers like this: