Masa

14 April 2010 at 00:23 4 comments

Demi masa, sesungguhnya manusia kerugian. Melainkan nasihat pada kebenaran dan amal soleh.

Cepat betul masa berlalu. Tau-tau je dah hari Rabu. Aku ingat ini hari Isnin baru nak masuk kerja. Cepat betul. Adakah aku berada di dimensi yang lain?

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

Ada apa dengan RedMummy? Surat Kabor

4 Komen Add your own

  • 1. jalanakhirat  |  14 April 2010 at 02:26

    Asalamualaikum

    Ada ungkapan menyatakan masa itu emas.

    Tapi orang Arab cakap masa itu pedang, jika kita tidak gunakannya untuk memotong, ia akan memotong kita… putus yeop !

    wasalam.

    Balas
    • 2. sylarius  |  19 April 2010 at 20:06

      Putus?
      Adeih. Yang itu amat merbahaya. Banyak orang Arab sekarang ni saya syak diorang ni dah tak pakai sangat perumpamaan lama ni. Tengok perangai diorang kat Bukit Bintang pun dah boleh tangkap.

      Balas
  • 3. Mr Kamikaze  |  14 April 2010 at 21:10

    Dunia nie hanya pinjaman Allah kpd kita…bila2 masa saja ajal menjemput kita…

    Balas
    • 4. sylarius  |  19 April 2010 at 20:06

      Innalillah..

      Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Satu Sekolah Untuk Semua

Arkib

RSS Anak Askar Pencen

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

Kemaskini Twitter


%d bloggers like this: