Out of Date

16 April 2010 at 03:22 Tinggalkan komen

Kegemaran aku adalah mendengar lagu-lagu yang dah agak ketinggalan dengan peredaran massa. Walaupun lagu tu orang lain cakap dah basi, aku baru nak layan. Masa orang tengah dok layan, aku antara dengar tak dengar je. Seronok peram lagu-lagu best ni untuk dengar kemudian-kemudian.

Entah macam mana aku boleh ter’tune’ ke frekuensi Sinar malam-malam ni, langsung aku terdengar lagu Yuna – Yang Sebenarnya. Agak lagu tu ada kenangan masa aku mula-mula kenal dengan tunang aku awal tahun, terus jiwaku terasa disentuh. Mataku berkaca, hampir berlinangan air mata. Oh, untuk sekian dekad, aku tidak pernah menangis.

Entry filed under: Cerita Aku. Tags: .

Surat Kabor PC Fair

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Satu Sekolah Untuk Semua

Arkib

RSS Anak Askar Pencen

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

Kemaskini Twitter


%d bloggers like this: