PC Fair

17 April 2010 at 19:02 Tinggalkan komen

Hari ni kat Kluang ada PC Fair. Aku pergi dengan Faizal si Pembantu Makmal. Saje ushar-ushar barang baik sambil kena ngorat dengan awek-awek dan amoi-amoi promoter Selkom Broadband, Meksis Broadband dan tidak ketinggalan juga Seterimiks. Aku dah ada internet kat rumah la, berapa kali aku nak bagitau daa.
Barang-barang macam biasa, murah sikit daripada kedai. Kalau pandai kawtim, dapat lagi rendah pun boleh. Tapi untuk hari ni tak boleh lagi nak ejas-ejas harga murah sangat. Tunggu besok. Kaw-kaw punya dia bagi harga. Lebih kurang cara niaga kuih raya time-time dekat raya tu. Lagi dekat nak tutup, lagi murah. Masa tu teori ekonomi pasaran terbuka diguna pakai.
‘Penawaran melebihi permintaan mendorong kepada kejatuhan harga pasaran secara mendadak,’ ujar Makcik Saodoh, pakar analisis ekonomi rumahtangga, (PhD).

Entry filed under: Cerita Aku. Tags: .

Out of Date Backstage depan Rumah

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Satu Sekolah Untuk Semua

Arkib

RSS Anak Askar Pencen

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.

Kemaskini Twitter


%d bloggers like this: