Tentang Aku

Walaupun blog ini bernama Tukang Komputer Sekolah, amat jarang aku menulis tentang hal-hal yang berkaitan komputer di dalam blog aku ni. Aku tak rasa pun yang aku ni hebat sangat dalam hal-hal yang berkaitan dengan komputer, sebab tu la aku jarang menulis tentang hal-hal tentang komputer. Kalau yang berkaitan dengan sejarah komputer itu, mungkin akan aku kerap menulis kerana aku memang amat meminati bidang sejarah. Tidak ramai orang muda yang minat dengan sejarah kerana pada pendapat mereka ia membosankan. Pada aku pula, ia amat menyeronokkan kerana ia seolah-olah sebuah plot cerita wayang yang hampir masuk akal dan amat panjang durasi tayangannya.

6 Komen Add your own

  • 1. ikram84  |  26 Oktober 2009 at 00:01

    technician skolah ker bro?

    terima kasih melawat di blog saya… ajakbicara.com

    Balas
    • 2. sylarius  |  26 Oktober 2009 at 08:15

      ha’ah.. juruteknik sekolah jer. menyalahgunakan kemudahan schoolnet utk berblog.. hahaha =p

      Balas
  • 3. camelira  |  26 Oktober 2009 at 10:18

    hahahaha..ko ni mmg..suke slh gne kan tau.hampeh

    Balas
    • 4. sylarius  |  26 Oktober 2009 at 11:05

      habis tu, kalo aku dah salah guna kan. ko tolong la betul gunakan.. haha :-p

      Balas
  • 5. ikram84  |  22 Februari 2010 at 00:14

    sama lah… technician komputer gak… salam perkenalan…

    Balas
  • 6. sukur  |  13 April 2010 at 00:33

    bro..nak renovate apa?leh saya buat kira2..
    harga mengikut kuantiti bro..

    Balas

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


%d bloggers like this: