Ada apa dengan Buah Dada?

28 September 2009 at 13:50 11 comments

Sejak pulang dari berhari raya di kampung, timbul sebuah persoalan yang sentiasa bermain di benak fikiranku ini. Mungkin ia dianggap lucah bagi sesetengah golongan. Ia agak lucah kerana ia berkaitan dengan sebahagian tubuh badan wanita. Buah dada. Atau lebih dikenali dengan nama manjanya, iaitu TETEK.

Pernahkah kalian memerhatikan bahagian buah dada wanita? Ya, buah dada. Tidak kira secara siaran langsung atau lintas langsung. Secara live ataupun melalui video lucah 3gp di dalam hanset yang kalian dapat secara bluetooth ataupun dirakam sendiri secara bebas oleh rakan-rakan yang gila seks. Jika ya, pasti kita akan berasa stim bukan apabila melihat bahagian itu. Kalau tak rasa stim tu mungkin selera kalian songsang ataupun ada masalah kesihatan yang perlu dirujuk dengan doktor pakar sakit tuan, Dr Ismail Thamby.

Aku ingin bertanya kepada wanita. Adakah patut buah dada itu ditayangkan kepada lelaki? Adakah mereka suka buah dada mereka itu diperhatikan secara rakus oleh kaum Adam? Relakah diri diperhatikan sedemikian rupa?

Bagi golongan awek bertudung. Kalian sudah selesai menutupkan aurat di atas. Mengapa di dadanya pula terdedah? Bukankah ianya perlu dicoverkan sekali? Bagi yang mempunyai buah dada yang bersaiz kecil, contoh saiz A cup dan B cup mengapa perlu memakai bra yang mempunyai span untuk membuatkan buah dada kalian tampak besar? Adakah kalian perlu menonjolkan buah dada kalian supaya nampak lebih besar untuk menarik perhatian sang lelaki? Untuk menyuruh kapel kalian ‘merogol’ kalian dengan kerelaan anda secara tidak langsung? Mau tapi malu ya? Oh! Hipokritnya insan yang bernama wanita ini. Jika anda benar-benar suci, tunjukkan kesucian anda. Make other people think you are perfectly innocent. Seorang perogol pun inginkan seorang dara untuk dijadikan isteri.

Sememangnya faktor pemakaian yang tampak seksi boleh membangkitkan berahi sang lelaki. Justeru itu, janganlah kalian hanya menyalahkan golongan lelaki jika melihat kepada peningkatan kes rogol yang ketara dewasa ini. Seperti juga menjaga harta peribadi, kunci dan lindungi ia sebaik mungkin jika tidak mahu ia dicuri.

Mungkin wanita-wanita ini ada alasan yang mereka yang tersendiri untuk merasionalkan tujuan pemakaian mereka itu. Bagi aku itu semua, bullshit! Untuk apa lagi alasan memakai fesyen yang terdedah itu? Minta dirogol barangkali. Kononnya ia bergantung pada niat si pemakai. Jawapan yang amat hipokrit.

Aku juga sama sekali tidak membela golongan perogol ini. Malah aku amat membenci mereka. Amat keji dan hina sekali golongan gila seks yang tergamak merogol wanita tanpa mengira siapa sama ada dia anak dara sunti, janda, bini orang dan lain-lain. Jenayah ini lebih hina dari segala-galanya.

Namun, kes-kes ini tidak akan berlaku jika kesemua faktor yang membawa ke arah perzinaan ini tiada di sekeliling kita. Di mana-mana pun, amat mudah untuk melakukan zina. Lihatlah di sekeliling kalian. Kiamat sudah dekat!

Entry filed under: Perhubungan. Tags: , , , , , , , , , , , , , , .

Pelbagai Petua Punca disebalik PC Crash

11 Komen Add your own

  • 1. nagacimande  |  28 September 2009 at 14:35

    Betul Bro…sekarang nie kalau kita lihat ramai sang gadis atau wanita pakai tudung tapi singkat hingga menampakkan ‘gunungnya’…Pakai tudung tapi pakai baju dan jeans ketat hingga menampakkan bentuk tubuh badan yang ‘menggiurkan’ dan ‘lurah’ yang didendami kaum lelaki..Jadi, siapa yang harus dipersalahkan??..Kalau pandang, tahu pulak marah…sengal punya pompuan..Dah namanya kita lelaki normal, mestilah ada keinginan nak tengok..kalau terpandang pun pasti rasa ‘berahi’…Tak paham lah aku..Macam aku sendiri pun bukannya baik sangat..Antara dua..Saja nak tengok atau terpandang..lumrah manusia memang begitu..Suka tengok ‘benda cantik2’..X kira lah ko bujang atau dah kahwin..Tapi memang aku benci dengan golongan hipokrit macam nie…Baik jangan pakai dari ko pakai yang boleh mendatangkan fitnah orang..Aku pernah ‘sound’ gak ngan member pompuan aku..Diorang kata fesyen…Marah punya pasal aku diam ajer..bukan apa, takut mulut nie gatal maki hamun bebudak tue…Aku gurau jahat kat diorang cakap saiz apa, boleh pegang tak.. tau cakap kita gatal..SENGALKAN DIORANG NIE?

    Balas
    • 2. sylarius  |  28 September 2009 at 15:00

      thanks for the comment bro 🙂
      yaa.. wanita dan kesengalannya tidak dapat dipisahkan. Ibarat irama dan lagu. (ditujukan khas utk wanita-wanita yang lebih mementingkan fesyen dari akal bukan utk keseluruhan kaum hawa yang mempunyai akal). Jangan la diikutkan sangat hawa nafsu kalian, matlamat tidak menghalalkan cara dan lagi pula action is louder than word.

      Balas
  • 3. pakcikli00  |  28 September 2009 at 15:35

    Asalamualaikum

    Buah dada atau payudara buah yang paling bahaya, pakcik pun baru lepas memperkatakannya dengan panjang lebar selepas hari raya, untuk berkongsi pengetahuan bersama tukang komputer dijemput melayari laman Dukun Asmara.

    Maaf, minta laluan http://pakcikli00.wordpress.com/

    Terima kaseh salam hormat.

    Balas
    • 4. sylarius  |  28 September 2009 at 17:10

      Kongsi pengetahuan takper. Jangan berkongsi buah dada sudeh..
      hehe.. gurau jer :-p

      Balas
  • 5. diela  |  1 Oktober 2009 at 00:30

    ad betul nyer pe y awk perkatekan
    tp perlu di ingat juga tidak suma wanita begitu
    pihak lelaki juga jgn terlalu memikirkan sudut negatifnyer saje
    papepun, setiap org mempunyai pandangan dan pendapt tersendiri
    terpulang kepada individu itu sendiri untuk menilainyer

    Balas
  • 6. pakcikli00  |  1 November 2009 at 18:31

    Asalamualaikum

    Buah dada menyatakan benda.

    Teima kash salam hormat.

    Balas
  • 7. NBJ8365  |  9 Februari 2010 at 16:32

    salam….

    betul dah pasal pompuan ni memang macam ni…selagi boleh tunjuk nak tunjuk.tp g2 la….
    kalau org itu betol ingat dekat agama tak buat dah perangai macam tuu….
    fikir la beb…….
    KITA NI DUDUK ATAS DUNIA HANYA MENUMPANG JER……………………
    SO Look up your self……

    Balas
  • 8. Yaya  |  4 Mac 2010 at 15:40

    Salam..

    Aku sbg sorg pempuan pn sbnrnya setuju ngn korg. Aku kalo blh nk tutup2 part tu. Dah ler aku punya size agak besar. Malu kat owg laki..

    Dlu masa sblm aku dtg kl aku ingat bdk2 pmpuan yg tak cantik yg laparkan attention lelaki je yg suka menayang buah dada diorang. Tp bila dah dok kl ni rupanya yg cantik yg lawa pun menayang2 buah dada diorang. Aku pecaya diorg bkn lapar sgt attention dr lelaki tp mgkn ia sudah menjadi fesyen masa kini..

    Balas
    • 9. sylarius  |  9 Mac 2010 at 19:05

      Nak buat macam mana, kebanyakan pereka fesyen yang terkenal kebanyakannya adalah lelaki. Betul tak? =p

      Balas
  • 10. hanisaleeya  |  4 April 2010 at 17:47

    pendedahan yang meluas tu la yang bawa kepada kes jenayah sekarang ni.. bukan setakat rogol, zina, cabul, khalwat, buang anak pun.. malah boleh naik jadi kes bunuh.. masalahnya, yang jadi mangsa tak semestinya orang yang dok dedah-dedah tu.. budak2 la yang selalu kena.. sebab diorang tak mampu melawan..

    Balas
  • 11. wuda  |  26 April 2010 at 12:01

    padan muka

    Balas

Tinggalkan komen

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Satu Sekolah Untuk Semua

Tulisan Terbaik

Arkib

RSS Anak Askar Pencen

  • Terdapat ralat. Suapan ini mungkin tidak dapat dihubungi. Sila cuba lagi.